En gammal förälskelse väcks på nytt


Ett spontant biobesök med Liz, Agnes, Ebba och mamma Hammarlund skedde igår kväll. Och det var något som fick alla våra magar att pirra till lite extra.
Kanske inte på Mamma Hammarlund men på oss andra.
Den söta killen i filmen om Tzatiki, killen som jag förälskade mig i som 11-åring, hade inte bara blivit äldre utan ännu sötare! 
Prissel, prassel och lite fniss gjorde oss förälskade på nytt.
I tröstan, om att jag aldrig kommer komma närmare honom än vad jag gör på bioduken eller google, så äter jag godisråttor.
Det måste
 fungera för godisråttor kan jag inte käka hela livet...!

















 
















Kommentarer
Postat av: linni

träffade honom på p&l!!!!

2009-02-05 @ 22:00:13
URL: http://linneagrind.blogg.se/
Postat av: Svar till linni:

Fuskpelle!

2009-02-05 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0