Ett försök till att få nya influenser

Anna Wiktorsson, kvinnan som ständigt är på jakt efter nya influenser. - Hur står flickan ut med sig själv?, Tänker du. 
På det kan jag svara, - det gör jag knappt. I försök att mätta känslan så lagar jag kreativa luncher till mig och min bror, söker på semesterresor på google samt försöker hitta grymma hiphop-beats på youtube. Trots det så känner jag inte riktigt att jag kommer någonstans i min inspirationssvacka. Jag kan dock tillkännage att jag igår beställde tatueringstid, insåg inte riktigt det förens nu. För dig som orolig vän så kan jag meddela att det inte är någon liten blomma på hälen eller jingjang på armen jag ska göra, det är lite mer genomtänkt än så. Tatueringstiden stillar iallafall mitt influensbehov ett litet tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0