Årets första mjukglass

Jag kom precis att undra över anledningen till varför jag bloggar eller varför folk över huvudtaget kommer för sig att läsa den. Vilken anledning jag än kan tänkas ha så är bloggningen, förutom ett trevligt tidsfördriv, ett ganska bra sätt att stimulera min litterära ådra, iallafall den lilla lilla som finns!
Jag har också insett att för att blogga i samma takt som Blondinbella så måste man blogga i en fruktansvärd fart, för att inte tala om hur fruktansvärt ofta man måste behöva läsa hennes blogg för att hinna med, det låter jobbigt tycker jag.
Man skulle kunna tro att jag skriver detta inlägg i syfte att prata om bloggning men det var det inte! Ville mest dela med mig av glädjen för det fina vädret och att jag firade det med att äta årets första mjukglass. Jätteonyttigt och jättegott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0