Ett godisförbud-erkännande

Jag skulle nästan vilja påstå att jag är ganska korkad som införde godisförbud under påskveckan. Korkat för att det är nu som man äter som mest godis och därmed svårast att motså. Det smartaste vore ju att ta det en helt vanlig skolvecka när tankarna inte alls är riktade på godis. Men nu är det som det är och efter att precis käkat upp ett påskägg med godis, som jag fick av kära L, så har jag bestämt mig för att jag minsann ska klara det, åtminstonde tills jag bestämmer mig för att sluta.. 

Kommentarer
Postat av: L

det fanns ju en mango också, kanske lite omogen ännu, men om ett tag när du känner ett stark godissug så kan du ta den istället :)

2009-04-11 @ 01:55:59
Postat av: Anonym

Jag ska ta med mig den i ägget och ta fram vid nödfall.

2009-04-11 @ 10:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0