När man bara måste ta en till


Haha, folk måste få uppfattningen om att jag är besatt i mat efter alla inlägg som innehållit livsmedel. Men man kan väl se det som att jag glädjs över den mat som Sverige faktist erbjuder och After Eight är inget undantag! Att ställa ett After Eight paket i min åsyn kan inte resultera till något annat än att jag tar paketet och glatt mumsar i mig innehållet. Jag har ett flertal gånger försökt att hejda mig och tänkt, som såå många gånger förut, "det här är den sista" för att en After Eight-bit senare intala mig att "nästa får banne mig vara den sista". Det är som dömt för att misslyckas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte heller få nog!

2009-04-02 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0