Mat, en lösning på bekymmer?

Känns så otroligt skönt att ha lov utan att känna några krav på att göra några måsten, dom som ökar kraven på att lyckas. Jag har mina skolarbeten liggandes i bakhuvudet men dom tänker jag, utan större ansträngning, ignorera till på söndag. Duktig och lyckad behöver man inte vara på lovet tycker jag, ägnar hellre tid till att bli fet på ägg och potatis (så länge jag inte äter godis iallafall).
Förra veckan, när jag hade en lagom fin svacka, kunde jag inte riktigt sätta fingret på vad det var jag saknade i mitt liv och fick för mig att en vecka bestående av just ägg och potatis skulle göra det hela bättre men efter en lite djupare insikt så har jag insett att det kanske inte är riktigt det som fulländar ens liv och kanske inte heller det som huvudsakligen gör en fet. 
Jag ska nu genast lägga ner mina förhoppningar på att ägg och potatis, det här tjatet är ju löjligt! 
Kanske ska prova en annan kombination.

.. Lax och potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0