Lördagen i (kort)het

Nu äntligen har jag tagit intiativet till att lägga upp lite bilder från lördagen. Jag lovade ju mig själv att vara flitig med bildtagandet(kan man säga så?) på tävlingen, något som jag dessvärre inte var, men två lyckades det bli!



Tävlingsgolvet.
 Runt golvet, vid borden, så sitter alla 'tävlingsteam' och hejjar på sina dansare. Den övriga publiken, bestående av familjemedlemmar, sitter på läktarna.


En fin bild på trötta hemresenärer
Trötta, muntra och svettiga begav vi oss hem på den sena eftermiddagen. Man kan väl säga att det gick medelmåttigt för oss alla tre, men jag är sjukt nöjd med min prestation. Det är ju huvudsaken!



På en spontan begäran så fick jag en förfrågan av herr S om han fick sova hemma hos mig, då han levde liv som ensam och hemlös under helgen. Stunden senare så fick jag ett förslag från I om bowling med henne och D, vilket självklart slutade med att vi alla fyra bowlade samt hyrde film som vi sedan kollade på i familjens omtalade friggebod.

Älskade, sköna spontana grejjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0