Att behöva somna i tid..

En godmorgon-bild på mig och hunden. Jag tycker inte bara att bilden förtydligar hur trött jag är just nu utan också hur trött och hur lite Beppe uppskattar mina kramar.
I detta trötta tumult så insåg jag också precis att det är söndag. Sista dagen på påsklovet och dagen då jag lovat mig själv att jag skulle ägna timmar till att plugga, något som jag förhoppningsvis också kommer göra.
Det mest ångestladdade är endå att man ska bemöda sig till någon slags dygnsrytm, att somna tidigt och vakna tidigt har inte varit det mest aktuella den senaste veckan, snarare äggätandet... och kramandet.

Kommentarer
Postat av: Willie

Ser hög ut

Postat av: Anna

må hända. men jag skyller på att jag precis vaknat, då får man se hög ut tycker jag!

2009-04-25 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0