När vintern saknar betydelse

Den vintertid som råder i början av året är en relativt trist tid. Det som jag, och säkert många andra, vanligtvis förknippar vintern med är förbi, julen.
När det nya året anlänt så känns det som att vintern helt plöstligt saknar betydelse. Vem behöver vintern nu? Kanske Liz, Johan och alla andra slalom- och snowboardfolk, men inte jag.
När vintern saknar betydelse så försvinner betydelsen så lätt för allting annat. Det tar på krafterna att längta till våren.


Vädergudarna! Låt oss slippa slasket iallafall.




Kommentarer
Postat av: Liz

hihi, jag hoppar till av glädje varje gång jag ser mitt namn omnämnt i din blogg ^^

det gör mig glad att tänka att jag finns till i folks liv, såsom du finns och behövs så mycket i mitt.



och jaa, vintern har sina fina stunder - apropå slalom och fina vinterdagar borde vi verkligen ta oss upp till vemdalen så du också får njuta av det lite.

men snart blir det vår, snart snart!

2009-02-04 @ 23:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0