Att göra allt i sista minuten

Bara för att vissa av oss tröga svenssons behöver jobba under stress för att få något gjort så är många av oss, däribland jag, funtade till att göra allt i sista minuten.
Trots att jag vet min, i många fall, ogynnsamma sida och tänker att jag banne mig ska skärpa mig till nästa uppsats så hamnar jag ändå här vid min dator för att skriva mitt arbete bara dagen eller timmarna innan utsatt inlämningstid.
En annan av mina svaga punkter är att när jag blir sådär überstressad så hamnar jag olägligt nog ofta i ett otroligt handlingsförlamat tillstånd och är inte kapabel till mer än stirra tomt ut i ingenting eller sitta och gråta över att  jag precis lyckats glömma vad jag hade så bråttom till.

Nu ska jag banne mig skärpa mig till nästa uppsats..


Kommentarer
Postat av: Johan

Aaaw gumman då! :*

Postat av: Liz

men jag tycker helt ärligt att du alltid är så himla duktig och gör dina läxor och saker i tid. även om det kanske inte känns så ibland när man blir stressad. men bara själva grejjen att du börjar med saker och ting ett bra tag innan de ska vara inne är ju en bra sak, sen om de inte blir klara långt i förväg är väl en sak som går att fixa. du kan fixa, eftersom du fixar allting <3!

2009-03-07 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0