När Gud straffar...

Efter att jag råkade göra sönder E's favoritpenna, i försök att laga den, så har dom senaste två veckorna fått mig att undra om inte Gud vill straffa mig - En katastofklippning (en som jag nu fixat till), feber, snor, influensa och i förrgår, matförgiftning. Döda mig långsamt tänkte jag när jag satt på tåget hem från Jönköping igår med en kräkpåse i ena handen. 
Somliga straffar Gud genast men mig straffar han i två veckor en gång om året precis vid den här tiden. Oftast med en inluensa men med en matförgiftning?

Kommentarer
Postat av: Liz

meeen.. :( fy och usch och blä säger jag till allt det där. matförgiftning ovanpå allting.. det visste jag inte. hoppas du mår bättre snart. vi måstemåste höras nu, eller iallafall om inte allt för lång tid.

ring mig någon dag när du vill! puss finaste

2009-03-13 @ 00:41:29
Postat av: Anna

Det ska jag sannerligen göra! Måtte jag bli kvitt detta elände snart! Puss

2009-03-13 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0