Att vara skoltrött

Sitter vid en av skolans datorer och i brist på inspiration och engagemang så ägnar jag datasalstiden till ett blogginlägg. Så tråkigt att jag inte föddes med den självdisciplinen som min vän J har även om han inte har insett sin talang ännu så avundas jag honom.
Mitt eget odisciplinerade jag kan jag ibland nästan skylla på att skoltrötts-principen har format mig till att bli den trötta skolungdom jag är, normen om att man i tvåan nästan har tillåtelse att hysa agg mot skolan eftersom man i princip har lika lång gymnasietid kvar som man lämnat.  Jag beundrar dig duktiga tjej eller kille som har självdiciplinen att faktiskt jobba när ni sitter vid en skoldator, vad jag beundrar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig så!

2009-03-18 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0