Tråkiga sms från pappa - igen

Jag vet att jag har nämnt det förut men jag kan verkligen störa mig på min far som skriver så tråkiga sms. Man skriver ett innerligt och långt sms och tillbaka får man ett totalt ointressant svar.
Korta, direkta, helt utan känsla och ofta bestående av tre varierande svar, oberonde fråga eller påstående man skickade tidigare, Ja, Nej och O.K. 
En typisk non-sms-generation där mycket av det kortfattade sms:en beror på klunsiga och något för stora tummar. Man behöver inte vara någon Einstein för att förstå vad dom menar i sina anspråkslösa sms eller för att förstå att pappor rent ut av kanske inte är skapta för att skriva sms..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0