När Hjärtansdag blivit en annons

Alla hjärtans dag. Det har pratats mycket om denna dag bland vännerna runt omkring mig och jag, stämplad singel, vet inte riktigt om jag ska känna lycka eller ångest. Men vad ska man som singel ägna denna kärleks-dag åt egentligen?Jag kan ha svaret på det!
 
Vill du som singel ha en dejt till Alla hjärtans dag - men utan att binda upp dig?

Jag läste i en artikel, i Aftonbladet, tidigare idag att Claes Kjelldorff 25 föreslår att du hyr ut honom för en kväll.  
- men jag drar gränsen vid en dans, säger han.

Vilket fantastiskt förslag! Något desperat men det är väl antagligen någon desperat person som väljer att dejta honom. 399 kronor per timme är priset man får betala för denna golfintresserade man. Här har du din chans B!
Utgifter så som restaurangnotor eller biobiljetter ingår dock ej i priset. 
Synd för oss som fattiga studenter, men är man förtvivlad singel så är man. Dit har jag nog som tur inte kommit riktigt än!

Inte riktigt än.. :)


Kommentarer
Postat av: BassE

men örru tönt, det var ju inte jeansen jag menade - utan koftan! (;

2009-02-12 @ 22:36:12
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0