Att föda någons barn...

Gråa dagar som denna får mig att fundera på om jag är dömd till undergång. Frustrationen över att snön aldrig försvinner har gjort mig till lite ut av ett pessimistmonster för den inbitna kylan får mig att inte vilja hellre än att slippa långkalsongerna. Dock så börjar Sex and the City snart, det piggar upp det mesta!

Idag mötte jag för första gången den mycket omtalade 701:an mannen, han som brukar tillfråga flickor om de vill sitta i hans knä. Detta fick jag erfara när han snällt frågade min vän E om hon inte ville sätta sig i hans knä, tillbaka fick han ett vänligt 'Nej tack'. Har man tur så har jag hört att man även kan få en förfrågan om man vill föda hans barn. Vilka avsikter han än har med sina närmanden så känns det inte riktigt som han har pluggat på det där med hur man närmar sig en tjej/kvinna. Att vi första mötet fråga om man inte skulle vilja ta och föda lite barn känns lite lagom ocharmigt, lite lagom.


Kommentarer
Postat av: Liz

gaaahh! tillslut fick du möta den mycket omtalade mannen, är han inte charmig och söt?! det är nästan därför jag inte åker buss så ofta längre, jag får lite panik bara jag tänker på honom och hans orange-blåa jacka som han helst skulle vilja stoppa alla flickor innanför och ta med hem och skapa sig ett eget litet rike med kvinnor och barn, som kvinnorna ska föda åt honom - för det har jesus sagt. i mora dessutom! uschusch.

2009-03-24 @ 23:34:45
Postat av: Tom

Jag hatar den mannen... en gång var jag nära att sparka honom i huvudet för han var så mogg!

2009-03-27 @ 18:10:06
Postat av: Annabanana

haha ja, det hade du nog nästan gjort rätt i Tom. En vän konstaterade att han kan nog inte ha alla skruvar på rätt plats, jag tror hon har rätt.

2009-03-27 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0