Att tycka synd om sig själv..

Jag har ofta funderat kring det där med att tycka synd om sig själv. Är det okej att känna självömkan?
Jag kan känna själv att jag lätt blir irriterad och ibland till och med riktigt förbannad på folk som ständigt tycker synd om sig själva. Det är aldrig sunt att gräva ner sig i sig själv men visst är det viktigt att nån gång tillåta sig att göra det!
Trots att jag aldrig riktigt tillåter mig att tycka synd om mig själv så har hela dagen varit en tycka-synd-om-mig-själv-orgie.
I hopp om att jag kommer lyckas ta mig ur detta jobbiga fältslag så tänker jag försöka att älta mig ur den och möjligtvis äta. Ja, äta tänker jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0