När olyckan vänder...

Och så har olyckan äntligen vänt för en orättfärdig människa som jag och Gud har uppenbarligen bestämt sig för att inte göra mitt liv så eländigt som han har gjort dom senaste veckorna.
Ska jag vara helt ärlig så tror jag att alla små missöden fortsatt men att dom underlättas i och med att solen lyser allt oftare, fast jag fortsätter gärna tro att oturen försvunnit.

Någon som underlättar mitt liv otroligt mycket är min bror Johan (18), i lycka och olycka. Han kan få den värsta dagen att bli lite bättre med sina lite småkorkade men åh så roliga kommentarer. Som när jag satt och lyssnade på Håkan Hellströms 'Hurricane' (En låt där Håkan sjunger om någon har sett hans vän Hurricane) och Johan säger högt till sig själv "Undra om dom har funnit Hurricane än" och jag svarar "Han är gittarist i bandet" och han svarar på sitt eget sympatiska sätt "aa-ahh". Eller som när han på något underligt vis jämförde sin tjejkompis P med en smörgåstårta, "Ja, avlång och smal men samtidigt så go!". Haha va?


Kommentarer
Postat av: maz

Haha säger ju det, Johan är bäst!! Basketlaget hade bäst spirits på den tiden då Johan fortfarande lirade :D

2009-03-16 @ 23:14:40
Postat av: Liz

hihhi, vad fint! om det är något man vill bli jämförd med så är det ju helt klart en smörgåstårta :)

2009-03-17 @ 01:02:24
Postat av: Anna

J ska ju börja spela basket idag igen. efter alla dessa år :)

2009-03-17 @ 10:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0